HI-Totaalzorg doet er alles aan om de beste zorgverlening aan cliënten te bieden. Klachten geven ons de kans om samen naar een oplossing te zoeken en onze kwaliteit verder te verbeteren.
Wij horen het dan ook graag als een cliënt of diens vertegenwoordiger niet tevreden is. Bij iedere klacht zullen we op zoek gaan naar een oplossing. De directie is het eerste aanspreekpunt wanneer een cliënt of diens vertegenwoordiger niet tevreden is. Bij iedere klacht gaan zij op zoek naar een oplossing.
Om rechtstreeks bij HI-Totaalzorg een klacht in te dienen, kunt een email sturen naar
info@hi-totaalzorg.nl t.a.v. Dhr. H. Geertsma of Mevr. I. van Sleen.
Bij wie kunt u terecht als u niet tevreden bent?
Het kan gebeuren dat u toch niet tevreden bent over HI-Totaalzorg. Bespreek uw klacht eerst
met Dhr. H. Geertsma / Mevr. I. van Sleen. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.
Klachtenfunctionaris
Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. HI-Totaalzorg maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Contactgegevens:
Telefoonnummer: 06 484455388 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: bemiddeling@quasir.nl
Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris.
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.
Stichting Zorggeschil
Het kan voorkomen dat naar uw mening, uw klacht nog niet is opgelost.
Uw klacht is dan ‘een geschil’ geworden. Als zorgverlener zijn wij volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) per 1 januari 2017 verplicht om aangesloten te zijn bij een erkende geschilleninstantie.
HI-Totaalzorg heeft zich daarbij aangesloten bij Stichting Zorggeschil. Uitgebreide informatie kunt u terug vinden op www.zorggeschil.nl